uyarı

Lütfen Dikkat. Mause ile aşağı inme sorunu yaşıyorsanız ; klavyenizdeki yön tuşları ile aşağıya inerek kitabı okuyabilirsiniz. Tarayıcınız Google Chrome ise böyle bir sorun yaşayabilirsiniz.
Site Yönetimi bu aksaklıktan dolayı sizlerden özür diler.
Eser Kanunu Koruma Yasasından : Bu Eser Yazar Tarafından İzin Alınmadan Başka Bir Yerde Yayınlanamaz. İsimler Ve Kişiler Değiştirilip Kopyalanamaz. Eserin İzinsiz Yayınlandığı Takdirde Yayınlayan Kişiler Hakkında Yasal Yollara Başvurulacağını Beyan Ederim.

Romanın Son Haberlerini Almak İçin www.facebook.com/zombilerindunyasi sayfasından bizleri takip edebilirsiniz.

İLETİŞİM : zombilerin.dunyasi@gmail.com

4 Mayıs 2013 Cumartesi

51. Bölüm Titanın Doğuşu

Neydi bizim Şarkimiz?
Hangisi?
İçinde ay ışığı olan?
Deniz ve mehtap sordular seni nerdesin?
Ay ışığı nerde bu şarkıda?
-Mehtap var deniz var ay ışığı da vardır elbette



Önce

Kızıl Kale

Argo '' Efendim rehineleri alamadık ''

Beyefendi '' Neden ''

Argo '' Ölüm Meleği ölmemiş. Yaşıyormuş ''

Beyefendi '' Muhbirimiz yalan mı ? Söyledi yani ''

Argo '' Hayır hepsi çok şaşırdılar yaşadığına. Ölümden dönmüş gibi ''

Beyefendi '' Doktor Bey ''

Argo '' Silahları istemedi Ölüm Meleği Doktor Bey'ide kendi getireceğini söyledi ''

Beyefendi '' Anlaşıldı ''

Seyfo '' Efendim bir sorunumuz var ''

Beyefendi '' Nedir ? ''


Zombilerin Dünyası 50. Bölüm ..




Şimdi.. Kızıl Kale


Seyfo '' Efendim Doktor Bey bütün iğneleri gizlice çalmış. Daniel x Nicolas ve Mirza&Sebastian iğneleri dahil.  ''

Beyefendi '' Bunu nasıl yapar ! ''

Seyfo '' Efendim Ölüm Meleği için yaptı sanırım ''

Beyefendi ''Lanet olsun ! ''

Seyfo '' 12. Ada'ya ekip çıkartmamı ister misiniz ? ''

Beyefendi '' Hayır. Adrenalin üssüne gittiğinde haber verilsin ''

Seyfo '' Emredersiniz ''

Beyefendi '' Argo sende Zeynep'e git. Mührü araştır ''

Argo '' Emredersiniz ''



12. Ada

Ölüm Meleği '' Bunu neden yaptın Asit ''

Asit '' Sen ölmüştün. Ölü gibi yatıyordun yada. Kalbin atmıyordu. Bende düşündüm. Nasıl hayatta kalabileceğime. Bu planı yaptım. Ailene zarar vermek değildi amacım. O yüzden yengen Berna'yı hamile bir şekilde yada Doktor Deniz'i çukura atmadım.

Ölüm Meleği '' Asit benden bu kadar çok mu ? nefret ediyorsun ''

Asit '' Alakası yok. Konunun senle alakası yok. Bu adamlar ve Ateş sen değil, Tuncay'ın kardeşi olsaydı onada aynısını yapardım. Ağlasaydım. Üzülseydim. Buradaki varlığımı tehlikeye atardım. DxN sürtüğü olur çıkardım Ölüm Meleği ''

Ölüm Meleği '' Sürtük olmak hain olmaktan iyidir Asit ''

Asit '' Ben hain değilim Ölüm Meleği ''

Ölüm Meleği '' Bana karşı hainsin ''

Asit '' Sana karşıda değilim. Ateş'i Doktor Deniz'i Berna'yı öldürseydim tamam. Sen burada olmadığın an Ölüm Meleği onlar burada benimle mi ? Olacak sanıyordun sen ? ''

Ölüm Meleği '' Sanmıyordum. Ama bunu yapmana gerek yoktu ''

Asit '' Senin tarafından bakılınca öyle. Yaşamak için bir seçenek oluşturdum kendime ''

Ölüm Meleği '' Sana ne oldu Asit ''

Asit '' Bana bir şey olduğu yok. Sen zamanında yaşamak için neler yaptın. Bizlere neler yaptırdın, Konu Ateş Berna olunca mı ? merhamete geliyorsun ''

Ölüm Meleği '' Senin tarafından düşünmeye çalışıyorum. Fakat genede aklım mantığım almıyor. Ben senin ailene aynısını yapmazdım. ''

Asit '' Emin ol yapardın.Benim amacım ailene zarar vermek değildi. Zaten gidecekleri bir yer olan DxN'e gitmeleri için rehin aldım. Silahlar verilmese de onları öldürmeyecektim ''

Ölüm Meleği '' Onları tehlikeye attın sonuçta ''

Asit '' Hayır hiç birine hiç bir şey olmadı ''

Ölüm Meleği '' Olabilirdi ''

Asit '' Olmadı sonuçta ''

Ölüm Meleği '' Sabah'a kadar düşün burada.. Benimle misin değil misin ? ''

Asit '' Bunu düşünmeme gerek yok. Sizinle olduğumu biliyorsunuz. Büyütülecek bir şeyde yok ''

Ölüm Meleği '' Sen genede düşün. Sabah kararını verirsin ''



Ölüm Meleği odadan çıktı ve kapıyı kapattı. Sansar Ölüm Meleği'ne doğru geldi.


Sansar '' Komutanım. Doktor Bey ve Doktor Deniz sizi bekliyor ''

Ölüm Meleği '' Neden ''

Sansar '' Sormadım Komutanım. Asit'e ne yapacaksınız ''

Ölüm Meleği '' Bizimle birlikte olup olmadığını biraz düşünsün ondan sonra karar vereceğim ''

Sansar '' Onu tekrar yanımızda görmeyeceğiz değil mi ? Haddini aştı çünkü ''

Ölüm Meleği '' Benim haberim olmadan hiç bir şey yapmadı bu zamana kadar. Benim ölüm haberim onu sarsmış olmalı. Sizi düşünerek hamle yaptığını düşünüyor. Hatasını kabul etmesini bekliyorum ''

Sansar '' Yani hainliğini affedeceksiniz ''

Ölüm Meleği '' O hainlik yaptığını düşünmüyor. Doğru olanı yaptığını düşünüyor ''

Sansar '' Anlıyorum Komutanım ''

Ölüm Meleği '' Doktor Bey'i bekletmeyelim ''


Ölüm Meleği yavaşça yürüyerek ölüp tekrar dirildiği eve doğru yürüdü. Sansar da yanındaydı. Ölüm Meleği Sansar'a Tuncay'a bakmasını söyledi. Doktor Bey'in söyleyeceklerini Sansar'ın duymasını istemiyordu.


Ölüm Meleği '' Doktor Bey sizi dinliyorum ''

Doktor Bey '' Lafı çok uzatmayacağım. Sana bazı testler yapmamız gerekiyor ''

Ölüm Meleği '' Ne gibi testler ''

Doktor Bey '' Vücudunun durumu hakkında ''

Ölüm Meleği '' Harika hissediyorum Doktor. Hiç bu kadar güçlü hissetmemiştim kendimi ''

Doktor Bey '' Bizimle Adrenalin üssüne geri dönmelisin. Bir kaç gün misafirimiz olacaksın. Sonra tekrar gelirsin. Bunlar önemli şeyler. Vücudunda kalıcı bir hasar oluşmuş olabilir. ''

Ölüm Meleği '' Sen ne dersin Deniz ''

Doktor Deniz '' İhmal etme derim. Bende seninle geleceğin. Tekrardan dünyaya gelmen tesadüf değil sonuçta. Birkaç testin sana bir zararı olmaz ''

Ölüm Meleği '' Tamam Doktor Bey. Ne zaman gidiyoruz ''

Doktor Bey '' Şimdi ''

Ölüm Meleği '' Adayı kime bırakacağız ''

Doktor Bey '' Oda senin sorunun ''


Ölüm Meleği kapıdan çıkarken durdu.. '' Ben şu yatakta yatarken seni net bir şekilde duydum Doktor Bey
.. Bu konuyu seninle sonra konuşacağız ''  dedi ve çıktı. Ölüm Meleği Asit'in bulunduğu yere doğru yürüdü. Asit'tin evinin kapısını açtı. Asit ayağa kalktı. Ölüm Meleği otur dedi ve tam yanına oturdu.

Ölüm Meleği '' Benim gitmem lazım Asit. Bazı testler uygulanacak bana ''

Asit '' Ne testi ''

Ölüm Meleği '' Bilmiyorum. Doktor Bey ve Deniz ısrar ettiler. O yüzden gidiyorum. ''

Asit '' Ne zaman döneceksiniz ''

Ölüm Meleği '' Bir kaç gün sonra buradayım. ''

Asit '' Bende sizinle geleyim. Argo ve ekibi ile orada karşılaşma durumunuz var ''

Ölüm Meleği '' Burası daha önemli Asit. Sen burada Adalara göz kulak ol. Sahipsiz bırakma buraları ''

Asit '' Emredersiniz ''

Ölüm Meleği '' Görüşürüz ''

Asit '' Bana hala güveniyorsunuz değil mi ? ''

Ölüm Meleği '' Senden bir an bile şüphe etmedim ben Asit. Etseydim seni karşıma alıp konuşturmazdım. Ben Tuncay ve Sansar gidiyoruz. Sansar'ı almamdaki sebep sana karşı hala sinirli. Aranızda bir sorun çıkmasın diye ''

Asit '' Haksızda sayılmaz ''

Ölüm Meleği '' Neyse olan oldu Asit '' Ben gidiyorum. Geldiğimde görüşürüz ''

Asit '' Emredersiniz ''



Ölüm Meleği sabahı bile beklemeden Doktor bey Doktor bey'in eşi, Doktor Deniz Tuncay Sansar Ateş ve
Berna ile birlikte Adrenalin üssünün yolunu tuttu.  Ölüm Meleği'ni tek başına bir odaya aldılar.

Ölüm Meleği'ni koşu bandına çıkartarak koşturmaya başladılar. Ölüm Meleği koşuyordu. Doktor Bey'in yardımcısı geldi. Şuandaki koşu hızı saatte 5 km.

Doktor Bey '' Artırın ''

Hemşire '' Şu andaki koşu hızı saatte 10 km ''

Doktor Bey Doktor Deniz, Ölüm Meleği'ne bakıyordu. Ölüm Meleği koşuyordu. Çok rahat görünüyordu.

Doktor Bey '' Artırın ''

Hemşire '' Şu andaki koşu hızı saatte 15 km ''


Doktor bey ve Doktor Deniz   Bu duruma çok şaşırmışlardı.  Ölüm Meleği zorlanmıyordu bile.

Doktor Bey '' Artırın ''

Hemşire '' Şu andaki koşu hızlı saatte 20 km ''

Doktor Bey '' Artırın ''

Hemşire '' Şu andaki koşu hızlı saatte 25 km ''

Doktor Bey '' Artırın ''

Hemşire '' Şu andaki koşu hızlı saatte 30 km ''

Doktor Bey '' Artırın ''

Hemşire '' Şu andaki koşu hızlı saatte 35 km ''

Doktor Bey '' Artırın ''

Hemşire '' Şu andaki koşu hızlı saatte 40 km ''



Doktor Deniz ve Doktor Bey hayretler içinde kalmışlardı. Ölüm Meleği terlememişti bile.

Doktor Bey '' Son Seviyeye getirin.  ''

Hemşire '' Şu andaki koşu hızlı saatte 50 km ''


Ölüm Meleği koşmaya devam ediyordu. Zorlanmıyordu bile. Bir saate yakın koşu pistinde koşmaya devam ediyordu Ölüm Meleği.

Doktor Bey '' Kalp değerleri ''

Hemşire '' Hepsi normal efendim ''

Doktor Bey '' Refleks testi ''

Hemşire '' Emredersiniz ''


Ölüm Meleği refleks testine girmişti. Bir odanın içinde üzerine doğru atılan toplardan kaçmaya çalışıyordu. Topların hızı saatte 1 km ile başlamıştı. Oda çok büyük bir odaydı. Odanın bir kenarından diğer kenarına uzunluğu 250 metreydi. Ölüm Meleği kare şeklindeki odada tam ortada duruyordu.

Doktor Bey '' Başlayın ''

Hemşire '' Emredersiniz ''

Ölüm Meleği'nin üzerine doğru toplar fırlatılmaya başlandı. Fakat Ölüm Meleği'ne hiç biri değmemişti.

Doktor Bey '' Artırın ''

Hemşire '' Şu Anda top fırlatma hızı saatte 5 km ''

Ölüm Meleği'nin üzerine doğru toplar fırlatılmaya başlandı. Fakat Ölüm Meleği'ne hiç biri değmemişti.

Doktor Bey '' Artırın ''

Hemşire '' Şu Anda top fırlatma hızı saatte 25 km ''

Ölüm Meleği'nin üzerine doğru toplar fırlatılmaya başlandı. Fakat Ölüm Meleği'ne hiç biri değmemişti.

Doktor Bey '' Son Seviyeye getirin  ''

Hemşire '' Şu Anda top fırlatma hızı saatte 500 km ''

Ölüm Meleği'nin üzerine doğru toplar fırlatılmaya başlandı. Fakat Ölüm Meleği'ne hiç biri değmemişti.


Doktor Bey '' Bunu başarabilen hiç kimse olmadı ''

Doktor Deniz '' Bu kötü bir şey mi ? ''

Doktor Bey '' Değil '' Hemşire hanım kanını alıp teste gönderdin değil mi ? ''

Hemşire Hanım '' Gönderdim ''

Doktor Bey '' Ölüm Meleği'ni güç testine alın ''

Hemşire Hanım '' Emredersiniz ''


Ölüm Meleği güç testine girmişti. Ağırlık kaldırmaya başladı. Ağırlık kaldırıyordu. beş yüz kiloya yakın ağırlığı çok rahat bir şekilde zorlanmadan kaldırmıştı. Sonra ise yumruk atma testleri başladı. Sol yumruğu ile vurduğu an normal ağır siklet boks şampiyonun yumruğunun iki katı daha güçlü. Sağ yumruğu ise dört kat daha güçlü. Doktor Bey çok iyi biliyordu ki Ölüm Meleği neye vurursa vursun parçalardı.

Duygusal testler uygulanmaya başladı. Zekasında bir gerileme yoktu. Aksine zekası artmıştı. Ölüp dirilmeden önce ne hissediyorsa şimdi de aynılarını hissediyordu.  Hisleri çok daha yoğun bir şekilde artmış azalma olmamıştı.



Hemşire '' Kanındaki test değerleri sonucu çıktı efendim ''

Doktor Bey test sonuçlarını inceliyordu.

'' Yaş 28 ''

'' Boy : 1.93 cm , 150 kilogram ''

Doktor Deniz '' Ölüm Meleği'nin kilosu 90'dı. 140 kiloda göstermiyor. ''

Doktor Bey '' Kemikleri ve organları ağırlaşmış '' Kemik ağırlığı 40 kilodan 90 kiloya çıkmış. 10 kiloda organları ağırlaşmış ''

'' Normal bir insana göre çabuk iyileşme süresi on kat daha hızlı ''

'' Normal bir insandan üç kat daha hızlı ''

'' Saç Tırnak sakal büyümesi yok ''

'' Deri ölmesi yok '' ve '' Hücre ölmesi yok ''

'' Dünyadaki bütün hastalıklara karşı bağışıklık sistemi var '' Zombi ısırığına bile dayanıklı ''


Doktor Bey '' Ölüm Meleği artık ölümsüz melek ''  '' Ben ne yaptım ''

Seyfo '' Doktor Bey. Beyefendi sizinle görüşmek istiyor. Odanızda ''

Doktor Bey '' Doktor Deniz Sen devam et lütfen ben geliyorum ''

Doktor Deniz '' Tamamdır ''


Doktor Bey odasına girdi. Koltuğunda Beyefendi oturuyordu..

Doktor Bey '' Hoş geldiniz ''

Beyefendi '' Pekte hoş gelmedim ''

Doktor Bey '' Açıklamama izin verin ''

Beyefendi '' Neyi açıklayacaksın. Elimizde son kalan Daniel'in iliklerinden yapılmış iğneyi mi ? yoksa Mirza ve Sebastian'ın iğnelerini mi ? ''

Doktor Bey '' O benim oğlum '' Ölmesine izin veremezdim. ''

Beyefendi '' Ulan ben o iğneleri Mirza ve Sebastian üzerinde denemedim ! ''

Doktor Bey '' Mirza ve Sebastian'a deneyemezdiniz. Çünkü hepsinden birer tane iğne kalmıştı ''

Beyefendi '' Ulan bir tanesini yaşatırdım ''

Doktor Bey '' Hangisini yaşatırsanız yaşatın. Diğerini neden kurtarmayıp beni kurtardın diye DxN'i başınıza yıkardı. O canlı bombanın sorumluluğunu alamadınız ''

Beyefendi '' Ulan ne olursa olsun ''

Doktor Bey '' Dediğim gibi hatada yapsam benim oğlum. Göz göre göre ölmesine izin veremezdim ''

Beyefendi '' Senin bir oğlun bir tane kızın bir torunun bir gelinin birde eşin var Ölüm Meleği dışında ''

Doktor Bey '' O benim oğlum ''

Beyefendi '' Bazen ölüm daha iyidir. Muzaffer. Bazen ölüm çok daha iyidir. Seni biz buranın başına bizim iğnelerimizi çal ve bir titan yarat diye mi oturttuk ? ''

Doktor Bey '' Ölüm Meleği'nin iliklerinden tekrar bir iğne yapabiliriz. Mirza ve Sebastian'dan da Daniel x Nicolas'tan da çok daha güçlü ''

Beyefendi '' Savaşlar yürekle kazanılıyor. Güç ile değil. Senin oğlunda yürek yok ''


Seyfo arkadan ipi boynuna doladı Doktor Bey'in. Doktor Bey'i boğmaya başladı.


Doktor Bey '' Size onun iliklerinden dört tane aşı getirebilirim ''

Doktor Bey '' Hipnoz ile kaybettiğimiz gizli öğretilerini ortaya çıkartıp size bağlı birisine dönüştürebilirim ''

Doktor Bey '' Mirza ve Sebastian'a yaptığımız gibi onuda size bağlı birisi yapabilirim ''

Doktor Bey '' Daniel x Nicolas'ı öldürmesi için Ölüm Adasına gönderebilirim ''

Doktor Bey '' Mührün yerini öğrenebilirim ''

Beyefendi '' Sana neden güveneyim ''

Doktor Bey '' Güvenebileceğinizi biliyorsunuz. Senelerce size hizmet ettim ben ''

Beyefendi '' Seyfo bırak ''

Seyfo Doktor Bey'i boğmayı bıraktı..

Beyefendi '' Eğer bu söylediklerinden bir tanesini bile yapamazsan. Ölümsüz sandığın oğlunun ölüsünü önüne atarım. Sadece onunkini değil. Ailende kaç kişi var ise hepsinin ölüsünü önüne atarım. ''

Doktor Bey boğazını tutuyordu. Yerdeydi. Öksürüyordu. Zorda olsa Beyefendiye cevap verdi.

Doktor Bey '' Yapacağım efendim ''

Beyefendi '' Muzaffer Simülasyona sok oğlunu ne yapabileceğini beraber görelim ''

Doktor Bey '' Emredersiniz ''


Doktor Bey '' Hemşire hanım simülasyonu hazırlayın ve Ölüm Meleği'ni simülasyona sokun ''

Hemşire Hanım '' Emredersiniz ''



Hemşire Simülasyon hazır. Başlamak için son on saniye..


Ölüm Meleği tanıdık gelen bir caddede tek başına duruyordu. Sanki bu caddeye daha önce yüzlerce kez
gelmişti. Fakat caddeyi hatırlamıyordu. Nereye bağlıydı bu cadde. Hangi şehirdeydi. Arkadaşları neredeydi. Neden yalnızdı. Hiç bir şey bilmiyordu. Birden zombiler üzerine doğru koşmaya başladı. Ölüm Meleği kalabalık zombi grubunu görünce ne yapacağını bilemedi. İlk gelen zombiye vurduğu tekme ile birlikte yere yapıştırdı. Şaşkınlığını üzerinden atar atmaz Zombilerin üzerine doğru koşmaya başladı Ölüm Meleği. Zombilerin tam ortasına geldiğinde durdu ve bir zombiyi ayaklarından tutarak havaya kaldırdı. Birden kendi etrafında dönmeye başladı Ölüm Meleği. Ayağından yakaladığı Zombi ile birlikte. Etrafındaki zombilerin onu yaklaşmasına fırsat vermeden dönmeye devam ediyordu. Zombi kalabalığının arasından çıkar çıkmaz ayak bileklerinden yakaladığı zombiyi de diğer zombilerin üzerine atarak kaçmaya başlamıştı.

Beyefendi '' Fena değil '' İkinci simülasyon ''

Hemşire '' Simülasyon sonlanıyor. İkinci kademe başlamak üzere. ''

Ölüm Meleği kurşun sesleri ile birlikte eğildi ve yerde sürünerek bir çöp tenekesinin arkasına saklanmıştı. On asker ağır ağır üzerine doğru yürüyordu. Ölüm Meleği birden ortaya çıktı ve tekinin boynunu kırdı. Boynunu kırdığı adamı kalkan gibi kullanarak elindeki silah ile diğerlerini öldürdü.

Beyefendi '' Ölüm Adası Simülasyonu ''

Hemşire '' Özür dilerim. O simülasyon bizde yok ''

Beyefendi '' Yüklet hemen Seyfo ''

Seyfo '' Emredersiniz ''

Doktor Bey '' Nasıl buldunuz ''

Beyefendi '' Fena değil ''

Doktor Deniz '' Fena değil mi ? ''

Beyefendi '' Doktor Deniz. Beni etkilemesi için daha fazlasını yapması lazım ''

Seyfo '' Simülasyon hazır ''

Beyefendi '' Başlatın ''

Ölüm Adası 1. Düzey Simülasyon

Ölüm Meleği karanlık ormanda yürüyordu. Karşısına birden Mirza ve Sebastian çıktı..

Ölüm Meleği '' Siz .. ''

Sebastian '' Siz mi ? Dilini mi yuttun küçük prens ''

Ölüm Meleği '' Sizinle dövüşmek istemiyorum ''

Sebastian '' Aramızda bir dövüş olmayacak zaten ''

Ölüm Meleği elindeki silah'ı yere attı. Sebastian elindeki silahı Ölüm Meleği'nin omuzuna hedef aldı ve ateşledi. Ölüm Meleği omuzundan vuruldu ve birden yere düştü. Sebastian yanına kadar geldi. Silahını Ölüm Meleği'nin ağzına dayadı. Sebastian gözünü bile kırpmadan Ölüm Meleği'nin beynini uçurdu.

Beyefendi '' Tam bir fiyasko ''

Doktor Bey '' Arkadaşları ikisi. Savaşmaması çok normal ''

Beyefendi '' İkinci kademe ''

Ölüm Meleği tekrardan ormanda koşuyordu. Arkasından koşarak zombiler geliyordu. Zombilerden kaçmaya çalışıyordu. Fakat zombilerden kaçması mümkün gibi değildi. Elindeki silah ile arkasını döner dönmez zombilere ateş etmeye başladı. Zombileri ıskalamadan öldürmeye devam ediyordu.. Karşısında Daniel x Nicolas'ı gördü.

Ölüm Meleği '' Kimsin sen ''

Daniel '' Bir çok dinde bir çok kitapta başka isimlerle anılırım. İblis , Deccal , Lucifer bunlar ismim. Ama sen genede kısaca bana Daniel yada efendim diyebilirsin ''

Ölüm Meleği '' Çokta komiksin ''

Daniel koşarak Ölüm Meleği'nin üzerine doğru geldi. Ağaçtan destek aldı ve sağ ayağı ile Ölüm Meleği'nin suratına vurdu. Ölüm Meleği sendeledi. Daniel tekrar gelerek Ölüm Meleği'nin diz kapağına ayağının tabanı ile vurdu. Ölüm Meleği 'nin ayağı kırılmıştı. Daniel arkadan yaklaştı ve Ölüm Meleği'nin boynunu bir kuş gibi kırıverdi. Daniel Ölüm Meleği'nin boynunu koparttı.

Beyefendi '' Seyfo düşündüğüm gibi. Güçlü bir araba fakat şoförü yanlış ''

Doktor Bey '' Efendim. Daniel'i yenebilen kimse yok ''

Beyefendi '' İliklerinden gerekli kanı aldınız mı ? ''

Doktor Bey '' Aldım efendim '' Buyrun ''

Beyefendi '' Teslim al Seyfo ''

Seyfo '' Emredersiniz ''

Beyefendi '' Yenebilecek şansımızın da içine ettin ''

Doktor Bey '' Düzelteceğim ''

Beyefendi '' Bundan hiç şüphem yok '' Seyfo gidiyoruz ''

Seyfo '' Emredersiniz ''






Ölüm Meleği'ne testler yapılmaya devam ediyordu..




Adrenalin Beykoz Üssü


Argo Şeytan Leş Kali ve Kabus ile birlikte üsse giriş yaptı. Onları Zeynep'in babası Doktor Mehmet karşıladı.


Argo '' Doktor Bey Merhaba. Nasılsınız ? ''

Doktor Mehmet '' Teşekkürler . Beyefendi iyi mi ? ''

Argo '' Çok iyiler sağ olun '' Kızınızla görüşmemiz gerekiyor. Beyefendi bahsetmiştir. Kayıp mühürler hakkında ''

Doktor Mehmet '' Beyefendiye de söyledim. Bir şey bildiğini sanmıyorum ama genede deneyin şansınızı ''

Argo '' Teşekkürler ''


Argo adamlarına doğru baktı '' Siz burada kalın '' dedi. Argo tek başına Zeynep'in odasına doğru gitti.
Argo'nun yanında Doktor Mehmet'te vardı. Doktor Mehmet Kapıyı çaldı. Zeynep '' Girin '' diye cevap verdi. Doktor Mehmet içeriye girdi.

Doktor Mehmet '' Zeynep kızım Bu Alfa-Star B komutanı Argo ''

Zeynep '' Kim olduğunu biliyorum. Daha öncede görmüştüm ''

Doktor Mehmet '' Sana bir kaç soru soracak eğer müsaitsen ''

Zeynep '' Sorsun ''

Doktor Mehmet '' Ben sizi yalnız bırakayım. ''

Argo '' Merhaba. Nasılsınız Zeynep Hanım ''

Zeynep '' Gördüğün gibi. ''

Argo '' Mirza'da bulunan bir mühür resmide bu. Böyle bir şey daha önce gördün mü ? ''

Zeynep '' Hayır görmedim ''

Argo '' Resme bakmadınız bile. Lütfen bakar mısınız ? ''

Zeynep '' Görmedim dedim ya sana ''

Argo '' Peki siz bilirsiniz. Bu mühür'ün karşılığında. Ben de size Mirza'nın katilini söyleyecektim ''

Zeynep '' Mirza'nın katilini biliyorsun da sen ne işe yararsın. Al sana intikamını ''

Argo '' Şu an için mümkün olsa ellerimle alacağım fakat askeri kurallar mevcut ''

Zeynep '' Sizinde askerliğinizin de dışarıdaki zombilerinde canları çıksın ''

Argo '' Mühür sende mi ? ''

Zeynep '' Diyelim ki bende ''

Argo '' Sen bana Mührü vereceksin. Bende sana Mirza'nın katilini. ''

Zeynep '' Sana nasıl güveneceğim ''

Argo '' Alfa-Star Acımasız katiller olarak tanınırlar. Fakat yalancı değillerdir ''

Zeynep '' Biliyorum ''

Argo '' Mührü alabilir miyim ''

Zeynep '' Önce katili alayım ''

Argo '' Ölüm Meleği ve Ekibi ''

Zeynep '' Yalan söylüyorsun. Mirza Ölüm Meleği'ni kardeşi kadar severdi ''

Argo '' Keşke yalan olsa ''

Zeynep '' İnanmıyorum sana ''

Argo '' Mirza'nın hiç yanından ayırmadığı pahalı bir saati vardı hatırlıyor musun ? ''

Zeynep '' Evet ''

Argo '' O saat Mirza'ya bağlıydı. Ölüm Yıldızını da hatırlıyorsundur. ''

Zeynep '' Evet Ölüm Yıldızını biliyorum ''

Argo '' Mirza kurşunları sırtından yedikten sonra, Saati uyarı verdi. Oda Beyefendiye Ankara'ya. İstanbul dan ve Ankara'dan Mirza ve Sebastian'ı kurtarmak için ekipler çıktı '' Sonra o ekipler Mirza ve Sebastian'ı hastaneye yetiştirdikten sonra dönüp olay yerini inceledi. Sonuç Ölüm Meleği ve ekibini gösteriyordu. Bütün belgelerde bu CD nin içinde ''

Zeynep '' İnanamıyorum. Mirza Ölüm Meleği'ni kardeşi kadar çok severdi. Hep anlatırdı onu. Ölüm Meleği , Sebastian diye. ''

Argo '' Biliyorum ''

Zeynep '' Ölüm Meleği'ni hapishaneden kaçırmak için plan bile yapmışlardı. Doktor Deniz ile tekrar birleşsinler diye. Sonra zombi olayları patlak verince Amerika ya gittiler ''

Argo '' Ben görevimi yaptım sıra sizde ''

Zeynep '' Odadan çıkmanı istiyorum ''

Argo '' Tabi ''

Zeynep '' Argo'ya mührü verdi. ''


Argo elindeki mühre bakıyordu. Gözlerini mühürden alamıyordu. Argo arkasını döndü ve yürümeye başladı.. Zeynep ise Kodes'i çağırdı.. Kodes koşarak geldi.


Zeynep '' Kodes adamların ne durumda ''

Kodes '' Zeynep Hanım. Adamlarım savaşmaya hazır ''

Zeynep '' Babamı ve Annemi çağır ''

Kodes '' Emredersiniz ''



Doktor Mehmet ve Zeynep'in Annesi telaşlı bir şekilde geldiler ve '' Ne oldu kızım '' diye sordular. İlk defa Zeynep onları çağırıyordu.


Zeynep '' Cüneyt ile evlenmiştim biliyorsunuz. Ama sonra yüzüğü attım. Boşanma davamız devam ederken de ayrıldık ''

Doktor Mehmet '' Evet biliyoruz ''

Zeynep '' Cüneyt evliliğimiz boyunca elini bile sürmedi bana, Sürse zaten onu öldürürdüm.  ''

Zeynep'in Annesi '' Ne demek oluyor bunlar Zeynep ''

Zeynep '' Şimdi sizlerle bir anlaşma yapacağız ''

Doktor Mehmet '' Ne anlaşması ''

Zeynep '' Babam bana istediğim güç iğnelerini verecek. Ben intikamı alacağım. Sonra Cüneyt ile evliliğimi sürdürmek sizlere torun vermek için elimden geleni yapacağım ''

Doktor Mehmet '' Hayır hayatta olmaz böyle bir şey ''

Zeynep '' O zaman defolun buradan güç iğneleri olmadanda alacağım intikamı ben ''

Zeynep '' DEFOLUN ! ''



Argo helikoptere bindiği gibi oradan uzaklaşmıştı.

Kızıl kale 2 Saat sonra :

Argo '' Efendim mührü aldım ''

Beyefendi '' İkinci mühürde Ölüm Meleği'nde ''

Argo '' Almamı ister misiniz ''

Beyefendi '' Hayır. Babası onu bize getirecek. Getirmezse alırsın ''

Argo '' Emredersiniz ''

Seyfo '' Efendim Ölüm Adasından Raporlar geldi ''

Beyefendi '' Argo yabancı değil. Söyle Seyfo ne oldu ''

Seyfo '' Efendim Ölüm Adasında kameralarımız bozulmamış. ''

Beyefendi '' Ne olmuş peki ''

Seyfo '' DxN Doktorları ve Mühendislerine göre Daniel x Nicolas taki Mühür yerine takılmış ve oluşan ilk etkiden dolayı başlayan hasar ''

Beyefendi '' Bu demek oluyor ki, Elektrikli bütün aletler artık çalışmayacak ''  Seyfo Avrupa ya bu etkinin oluşması tahminen ne kadar ''

Seyfo '' Efendim Hesaplamalar devam ediyor ''

Beyefendi '' Tahmini sordum Seyfo ''

Seyfo '' Efendim yaklaşık olarak altı ay ile bir yıl arası ''

Beyefendi '' Argo ikinci mühür everest tepesine yerleştirilsin. Gerekli dokümanı Seyfo'dan al ''

Argo '' Emredersiniz ''

Beyefendi '' Ölüm Meleği'n den alınan İliklerden çıkan sonuç ''

Seyfo '' Üretime girdi. iğneler yapıldı '' Çok fazla iğnemiz oldu ''

Beyefendi '' Seyfo helikopteri hazırlat. Konseyi topla ''

Seyfo '' Emredersiniz ''



Adrenalin Üssü Anadolu Yakası

Ölüm Meleği bütün testleri bitirmiş dinlenmeye çekilmişti. Onun için çok yorucu bir gün olmuştu. Doktor Bey ve Doktor Deniz durumu analiz ediyorlardı.

Doktor Bey '' Beyefendi'nin dediği gibi bir titan yarattık ''

Doktor Deniz '' Tarih öncesi yaşadığına inanılan büyük savaşçı yaratıklardan mı ? ''

Doktor Bey '' Evet ''  Hata yaptım. Ölü olan ölü kalmalıydı ''

Doktor Deniz '' Şimdi bu ne demek oluyor ''

Doktor Bey '' Demek o ki .. Ölüm Meleği sonsuz'a kadar yaşayacak. Kafasını dağıtmazlarsa veya boynunu kopartmazlarsa ''

Doktor Deniz '' Bu iyi bir şey değil mi ? bu kadar çok düşmanı varken ''

Doktor Bey '' Bu Daniel gibi Mirza gibi psikopat yapılı kişiler için iyi. Fakat Ölüm Meleği gibi insani kişiler için değil ''  Sen yaşlanacaksın ama o aynı yaşta kalacak. Sen öleceksin arkadaşları ölecek. Oğlu kızı ölecek torunları ölecek fakat o yaşayacak. Sence iyi mi ? ''

Doktor Deniz '' İyi değil tabiki fakat onun sonsuza kadar mutlu bir şekilde yaşamasını dilerdim hep ''

Doktor Bey '' Sonsuza kadar yaşayacak fakat mutlu mu ? veya mutsuz mu olur bilmiyorum Deniz ''

Ölüm Meleği '' Ne konuşuyorsunuz kendi aranızda fısır fısır ''

Doktor Bey '' Hiç senin test sonuçlarını tartışıyorduk da ''

Ölüm Meleği '' Sonuçlarımda ne var ''

Doktor Bey '' Çok şey var '' Artık Ölümsüzsün ''

Ölüm Meleği '' Şaka yapıyorsun Doktor ''

Doktor Bey '' Al kendin bak Ölüm Meleği ''

Ölüm Meleği '' Deniz doğru mu ? ''

Doktor Deniz '' Evet doğru ''

Ölüm Meleği '' Hiç bir şekilde ölmeyecek miyim ? ''

Doktor Bey '' Öleceksin. Boynunu uçururlar ise ''

Ölüm Meleği '' Ohh rahatladım ''

Doktor Bey '' Sana başka testlerde yapacağız ''

Ölüm Meleği '' İstediğin kadar yap doktor ''

Doktor Deniz '' Eskiden bana Doktor derdi şimdi Deniz demeye başladı. Eskiden olsa bu testlere itiraz ederdi şimdi etmiyor ''

Doktor Bey '' Farketmedim sanma ''

Ölüm Meleği '' Ne alakası var ya abartmayın ''




Ertesi gün bilinmeyen bir yer ..


Yuvarlak masada toplanmış insanlar merakla Beyefendi'yi bekliyorlardı. Beyefendi geldi.

Beyefendi '' Büyük atalarımız bugünü bekliyordu. ''

Beyefendi '' Hepimizin doğduğundan beri ulaşmak istediği hedef buydu ''

Beyefendi '' Kendi dünyamızı oluşturmak ''

Beyefendi '' Zombi terörü ile birlikte insanlığın sonunu getirdik ''

Beyefendi '' Rusya ve Cin kaldı direnen ''

Beyefendi '' Çok yakında ikiside bizimle iş birliği yapacak. yada israil gibi yok olup gidecek ''

Beyefendi '' Sizleri buraya toplamamın sebebi Sonunda ölümsüzlük aşısını bulduk ''

Beyefendi '' Hepinize verilmek üzere üretime girdi. Daha fazla yaşlanmayacaksınız. Daha fazla acı çekmeyeceksiniz ''

Beyefendi '' Ve Mühürlerden tekini adamlarım Ölüm Adasında yerine koydu. Titanların mühürleri ait olduğu yerde artık ''

Beyefendi '' Kendi titanlarımdan Argo ve ekibini Everest dağındaki ikinci mührü yerine koyması için görevlendirdim ''

Beyefendi '' İlk mühür dünyadaki bütün elektronik ve elektrikli cihazları bozuyor bildiğiniz gibi ''

Beyefendi '' 6 ay ile bir yıl arasında bütün dünyayı etkisi altına alacak. O yüzden tedbirinizi alın ''

Beyefendi '' Diyeceklerim bu kadar. ''

Konsey Üyesi '' Peki Türkiye ile aran nasıl ''

Beyefendi '' Çok soğuk. Başbakan bizi istemiyor artık. Ne zaman kovacaklarsa bekliyoruz ''

Konsey Üyesi '' Türkiye ile bir savaştan şu an için kaçınmalısın. ''

Beyefendi '' Kesinlikle. ''

Konsey Üyesi 2 '' Silahlar çalışmayacak önlemimizi alıyor muyuz ''

Beyefendi '' Evet alıyoruz '' Çelikten Kılıç Ok mızrak miğfer yaptırıyoruz yüklü miktarda ''

Konsey Üyeyesi 9 '' Beyefendi daha önce bulmadınız mı siz ? ölümsüzlük iğnelerini ? ''

Beyefendi '' Evet daha önce bulduk. Fakat aksiliklerden dolayı yeterince miktarımız yoktu ''

Konsey Üyesi 7 '' Desenize önce kendimizi ölümsüz yaptık diye ''

Beyefendi '' Öyle bir şey yok. Sadece dedikodu ''

Konsey Üyesi 5 '' Beyefendi ölümsüzlük iğneleri denendimi ? ''

Beyefendi '' Evet denendi. Verdiğiniz paranın karşılığını alacaksınız Güç veya gençlik vermediğini bilmenizi isterim. Sadece sizlere sonsuz hayat verecek ''

Beyefendi '' Seyfo dağıt herkesin hakkettiği kadar miktarı ''

Seyfo '' Emredersiniz ''

Beyefendi '' Başka sorusu olan ''

Beyefendi '' Yok mu .. Güzel.. ''







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder