uyarı

Lütfen Dikkat. Mause ile aşağı inme sorunu yaşıyorsanız ; klavyenizdeki yön tuşları ile aşağıya inerek kitabı okuyabilirsiniz. Tarayıcınız Google Chrome ise böyle bir sorun yaşayabilirsiniz.
Site Yönetimi bu aksaklıktan dolayı sizlerden özür diler.
Eser Kanunu Koruma Yasasından : Bu Eser Yazar Tarafından İzin Alınmadan Başka Bir Yerde Yayınlanamaz. İsimler Ve Kişiler Değiştirilip Kopyalanamaz. Eserin İzinsiz Yayınlandığı Takdirde Yayınlayan Kişiler Hakkında Yasal Yollara Başvurulacağını Beyan Ederim.

Romanın Son Haberlerini Almak İçin www.facebook.com/zombilerindunyasi sayfasından bizleri takip edebilirsiniz.

İLETİŞİM : zombilerin.dunyasi@gmail.com

24 Nisan 2012 Salı

19. Bölüm Son' a Doğru






Düğünden 48 saat önce..

Ölüm Meleği : Bayanları çağır da bir konuşalım büyük yemekhane de Asit. 
Asit : Tamamdır patron.. 

33 tane bayanın hepsi birden geldiler. 

Ölüm Meleği : Buyrun oturun karnınız açtır. 
Leyla : Evet çok açız günlerdir suyla yaşıyoruz. Teşekkür ederiz. 

33 tane bayanın hepsi yemeklere saldırdılar. 

Mirza ve Sebastian en arka masada yan yana oturuyorlardı. Mirza sigarası ile oynuyor. Sebastian ise sigarasını içiyordu. Asit Ölüm Meleği Tuncay da bir başka masadaydı. Ateş ise o an orada yoktu. Doktor Deniz ve ekibi de farklı bir köşede oturmuşlardı.  Yemeklerini bitirmişlerdi bayanlar. 
Ölüm Meleği : Anlatın bakalım sizi dinlemek istiyorum. Zombi salgınının başladığı iki ayı geçti nasıl bu kadar iyi organize olup ta ayakta kaldınız. Sizleri dinlemek isterim. 
Asit : Öncelikle tanıtalım size kendimizi : Yanımda oturan Üst teğmen Ölüm Meleği. Bugün zaten tanıştınız kendisi ile. Usta helikopter pilotumuz Tuncay. ve bende Asit.
Şu arkada gördüğünüz bir araba kadar iri boynunda barkod dövmesi olan Mirza. Arkadaşınızın bugün silah çektiği de diyebiliriz. Yanındaki arkadaş ise Sebastian. Onlar Alfa-Star dan geriye kalan son iki asker. Biz ise eski adrenalin askerleriyiz. Doktor Deniz ve etrafında oturanlar ise DxN şirketin den.. Virüs ün tedavisini arayan şirket. yada virüsü yayan her neyse. 
  
Bütün kızlar susarken adının Leyla olduğunu söyleyen kız konuşmaya başladı. 

Leyla : Biz üniversitede avcılarda yurtta kalıyorduk. Salgının ilk görülen yerlerden bir taneside avcılar oldu. O an yurttaydık ve yurt'un demir parmaklıkları zombiler geçemediler. Sonra içimizden bir kaç tanesi zombiye dönüştü. Onlar diğer arkadaşlarımızı dönüştürdüler. Yurt un içinde büyük bir arbede yaşandı. Kendi arkadaşlarımız canlarımız beraber uyuduğumuz insanlar sanki içlerine şeytan girmiş bizi ısırmak parçalamak istiyorlardı. 
Asit : Zor olmuştur onlarla mücadele etmek. 
Ayşe : Evet kesinlikle çok zor oldu. 250 mevcudumuz vardı. hemen hemen 200 tane arkadaşımız zombiye döndü. 
Asit : Onları etkisiz hale getirmek te zor olmuştur. 
Burçak : Evet kesinlikle zor oldu. Zaten ölü olan bedenlerine karşı koymak. Onlar sizi ısırmak parçalamak istiyorlar ama siz onlara karşı koymaya çalışıyorsunuz. İşte bu hiç iyi bir şey değil. 
Asit : O duyguyu iyi bilirim. Zordur. 
Burçak : Kesinlikle çok zor.. Çok zor.. 
Asit : Sonra da buraya mı geldiniz ? 
Leyla : Hayır zombiye dönüşen arkadaşlarımızı etkisizi hale getirdikten sonra.. Yurda erzakımız vardı bize yetecek kadar o yüzden yardım gelene kadar yurda kalmayı tercih ettik. 
Asit : Evet en güzel seçim bu bencede.. 
Leyla : Televizyonda hep yardım gelecek sizi kurtaracağız gibi anonslar geçiyordu. Dün sabah birden buranın da kurtarılmış bölge olduğu gösterildi televizyonda. Bize de çok yakındı. 50 arkadaşımızla yola çıktık 33 tanemiz şu an karşınızda. 
Asit : Anlıyorum. Başınız sağ olsun. Çok üzüldük inanın. Size kalacak yer ve temiz kıyafet ayarlayalım. Bundan sonra burada bizlerle kalırsınız. Yada Doktor Deniz Hanım ile birlikte DxN üstüne buradan daha güvenli bir yerdir oraya da gidebilirsiniz. 
Burçak : Peki ya siz de gelecek misiniz ? 
Asit : Biz burayı korumaya devam edeceğiz. Sizin gibi yardım isteyen insanlar buraya gelebilirler. Televizyonda yayınlanmaya başladığına göre. 
Burçak : Çok asker gördüm. Babam da askerdi. Şu an öldü mü kaldımı bilmiyorum ailem. 

Burçak bir anda ağlamaya başladı.. 

Asit : Sakin ol lütfen umarım ailen güvendedir. 
Ayşe : Siz iyi askerlersiniz. iyi eğitim almışsınız. Sizinle kalmayı çok isteriz. 
Asit : Emin olun ki DxN buradan çok daha güvenli ve daha iyi eğitimli askerler ile dolu. Bana güvenin. 
Ayşe : Bizi kurtardığınız için minnettarız. 
Asit : istanbul üniversitesinde ne bölümü okuyordunuz bayanlar belki burada bize yardımınız dokunur. 
Ayşe : Bazı arkadaşlarım ile ben 20 kişi kadar Fen edebiyat fakültesinde çeşitli bölümlerde okuyoruz. Diğer arkadaşlarımızda mühendislik fakültesindeler. Makine ve inşaat ağırlıklı. 
Burçak : Ailem acaba kurtulmuş mudur ? 
Mirza :  Ölüm Meleği ! 

Bir anda bütün yemekhane suskunluk içindedir. 

Ölüm Meleği : Efendim Mirza .. 
Mirza : Sebastian yalancıyı sikseler bunlara ne olmaz dı ? 
Sebastian : Kucaktan inmezlerdi kanka.. Yalancıyı sikseler bunların alayı kucaktan inmezlerdi. 
Mirza : Sıkılmadınız mı bu tiyatrodan ! 
Ölüm Meleği : Sıkıldık tabi. 
Leyla : Neyden bahsediyorsunuz anlamadık ? 
Asit : Bayanlar bayanlar bayanlar.. Siz bizce tahmin ettiğiniz kadar geri zekalımıyız ? 
Ayşe : Neyden bahsediyorsunuz anlamadık. 
Tuncay : Hala salağa yatıyorlar. 
Ölüm Meleği : Eğer ki bize doğru yu söylemezseniz hiç biriniz buradan sağ çıkmayacak bayanlar.. 
Asit : Yalnızca doğruyu.. 
Leyla : Yemin ederim ki doğruyu söylüyoruz.
Ayşe : Size yalan söyleyip te elimize ne geçecek. 
Mirza : Sebastian şu sarışının el parmaklarını kır.
Sebastian : Zevkle kanka. 

Sebastian ayağa kalktı. Sarışın kızın yanına doğru geldi ve sarışın kıza bir yumruk attı. Sarışın kız Sebastian a saldırmak istedi. Diğer kızlarda ayağa kalkmışlardı. Sebastian Kızın parmaklarını geri ye doğru çevirmeye başladı. Sarışın kız parmaklarım diye bağırıyordu. Sebastian kızın her parmağını büktüğünde çatır diye bir ses geliyordu.
Sebastian : Mirza bütün pis işleri ben yapıyorum. 
Mirza : Kadınlara el kaldırmıyorum biliyorsun. Allah razı olsun. 
Asit belinden çıkardığı iki silah ile ayakta olan kızların hepsinin bacaklarından vurmaya başladı.
14. kurşuna gelmişti. 
Leyla : Durun. Lütfen durun. 
Sebastian : Söyledikleriniz de tek bir yalan olur sa eğer sizi hapishane nin duvarlarından zombilere sarkıtırım. Mirza kadınlara el kaldırmaz ama onları zombilere akşam yemeği yapar. Dersinize hazırlanıp gelmişsinizdir eminim. 
Mirza ya silah doğrultan iki kız kardeşini kaybeden sevda söze atıldı. 
Sevda : Biz Adrenalin grubundanız. Adrenalin eski mahkumlarız. 
Sebastian : Birinci çinko.. 
Sevda : Üç gün önce takım elbiseli dört adam geldi. Sizleri tarif ettiler. Sizleri yok edersek tekrardan Adrenalin e geri dönmemiz için tek bir şans olacağını söylediler. Aramızdan bazılarımız karşı çıktı onlar bizimle gelmedi. Biz ise bir plan yapıp buraya geldik. Zaten sonrasını da biliyorsunuz. 
Sebastian aniden belindeki silah ı çıkardı ve sevda yı kafasından vurdu. 
Doktor Deniz : Sebastian ne yaptın sen ? kız doğruları anlatıyordu. 
Ölüm Meleği : Sebastian ! 
Sebastian : Mirza ya silah doğrultan birinin bu dünya da yada öbür dünya da yaşama hakkı yok ! Uzatmaları oynuyordu konuştu yeterince ve onun için oyun bitti. Geri kalanlardan bir tanesi anlatsın burada sürtük mü yok ! 
Leyla :  Yemin ederiz doğruları söylüyoruz. 
Mirza : Adrenalin Ruleti.. 
Sebastian 6 lı magnumu çıkarttı. Bütün kızlar şaşkınlık içerisinde bakıyorlardı. Sebastian sanki bir ressam gibi mermileri silahtan çıkartıp tek tek yerine koymaya başladı. 
Mirza : Bay Sebastian ve silah ı ile tanışın. Şimdi size bir soru daha soracağız. İlk altınıza soracağız. Gördüğünüz gibi silah 6 mermi alıyor. Soruyu bir kez birine soracak Bay Sebastian ve sonra tetiği çekecek. Umarım anlamışsınızdır. Sebastian acımak yok Merhamet hiç yok. Ölümsüzdür bunların aşkları. Adrenalin imi daha çok seviyorlar yoksa kurşunları mı ? göreceğiz. 
Sebastian : Siz ilk 6 bayan şöyle gelin duvara yaslanın. 
Ayşe : Lütfen bize zarar vermeyin. 
Sebastian : izmir deki mortem üstüne süikasti siz mi düzenlediniz ? 
1. Bayan : Hayır. Bizim o konuda bir bilgimiz yok. 

Sebastian duvara yasladığı kadının kafasına silah ının namlusunu dayadı. ve tetiği çekti.. Bir anda kurşun sesi ile birlikte kadının beyninden çıkan parçalar yemekhanenin duvarına saçılmıştı. 

Sebastian : izmir deki mortem üstüne süikasti siz mi düzenlediniz ? 
2. Bayan : Lütfen o konuda bizim bir bilgimiz yok. Biz düzenlemedik. İlk düzenlediğimiz yerde de içine ettik. Neden yalan söyleyelim size. 
Sebastian : Sizleri dünyadan silmem için tek bir neden zaten var. Siz söyleyin ki biz de silmeyelim sizi. 


Sebastian sözlerini tamamlar tamamlamaz tetiği çekti. Kadının beyni duvardaydı.. 

Sebastian : izmir deki mortem üstüne süikasti siz mi düzenlediniz ?
3. Bayan : Lütfen sana yalvarıyorum ölmek için çok gencim. 

Sebastian tekrar tetiği çekti ve kızın beynini patlatmıştı. 

Mirza : Sıkıldım artık. 
Sebastian : Bende sıkıldım.. 
Mirza : Sebastian hepsinin gözlerini dağla. Dişlerini dök. Sonra zombilerin arasına at bunları. 
Sebastian : Tamam kanka. 
Ölüm Meleği : Durun ! 
Sebastian : Durdum ? 
Ölüm Meleği : Bu kadar vahşete gerek var  mı ? Tek bir soruda ben soracağım sizlere ? 
Leyla : Tabi. Lütfen bizi öldürmeyin işe yarayabiliriz. Ne istiyorsanız yaparız. 
Ölüm Meleği : Eğer sorduğum soruya doğru cevap verirseniz sizi öldürmeyeceğim 
Leyla : Biliyorsam söyleyeceğim. Çünkü burada bizi sadece doğrular kurtarmıyor. ama genede ben doğruları söyleyeceğim 
Ölüm Meleği : Doktor Deniz mi gönderdi sizi ? 
Doktor Deniz : Sen ne diyorsun ? hayatımda ilk defa gördüm bunları. 
Leyla : Tanımıyoruz bu bayanı biz. Bizi istanbul mortem üstünden gelenler buraya yolladılar. 
Ölüm Meleği : Tamam Sebastian hepsi senindir ne yapmak istiyorsan onu yap. Asit Tuncay ve Ateş Sebastian a yardım edin. Hepsini zombilere atın yesinler bunları. 
Leyla : Durun ! Lütfen. Söz vermiştiniz. 
Ölüm Meleği : Ben kendi adıma söz verdim. Diğerleri adına değil. 
Mirza : Devam . Sebastian. Dosta Düşman da görsün ne olduğumuzu.
Sebastian : Zaten bilmiyorlar mı ? 
Mirza : Zombiler geldiğinden beri kafaları karıştı sanırım. Hatırlatalım Sebastian. 
Sebastian : Hatırlanmak güzeldir. 

Ateş, Tuncay Sebastian ve Asit Kadınların gözlerini oymuş ve sonra teker teker hepsini hapishanenin duvarlarından zombilere doğru atmışlardı. Kadınların içinden ayırdıkları on tanesini de iple bağlayıp ellerini hapishane duvarından aşağıya doğru sarkıtmışlar ve o şekilde bırakmışlardı. Oraya gelen 33 kadının hepsini zombilere yemek yapan Psko Soldiers ve Alfa-Star ın tek bir mesajı vardı. Acımak yok.. 

Ertesi Akşam Küçük Yemekhane : 

Ölüm Meleği : Asit ve Tuncay Ne kadar zamandır birbirimizi tanırız ? 
Asit : Kendimi bildim bileli sizin yanınızdayım. 
Tuncay : 15 Yıl oldu sanırım.. 
Ölüm Meleği : Asit Damla yı seviyor musun ? 
Asit : Sevmiyorum. 
Ölüm Meleği : Ya sen Tuncay Dilara yı seviyor musun ? 
Tuncay : Bilmem adamım.. 
Ölüm Meleği : Lanet serseriler. Ateş bir karar vermiş. Doktor Deniz ile birlikte DxN üstüne gidecek. Kararını vermesinin sebebi Berna nın hamile olması. 
Tuncay : Ney Berna hamile mi . Ölüm Meleği Amca oluyor wow.. Bu ne sürpriz.. 
Ölüm Meleği : Konu benim amca olmam Ateş in baba olması değil. 
Asit : Sizi dinliyorum. 
Ölüm Meleği : DxN e güvenmiyorum. Doktor Deniz e güveniyorum fakat o bir kişi DxN Köklü bir şirket. O yüzdendir ki. Düğünden sonra sizinde Ateş ile birlikte gitmenizi istiyorum. 
Asit : Beni öldürün ama sizi bırakmamı istemeyin. 
Tuncay : Fark etmez de ne alaka Kanka ? Biz burada seninle kalmak istiyoruz. DxN in canı cehenneme. 
Ölüm Meleği : Asit DxN daha güvenli Damla ile birlikte daha güvende yaşayabilirsiniz. 
Asit : Ben güvende yaşamak istemiyorum. Sizin yanınızda ölmek istiyorum. 
Ölüm Meleği : Asit ve Tuncay . Ateş daha çok genç ve daha çok temiz. Harcanmasını istemiyorum. 
Tuncay : İkna et ve burada kalsın. 
Ölüm Meleği : Hayatta ilk defa aile olma fırsatı eline geçmiş. Onun istediği hayatı yaşamasını istiyorum. Benim düşündüğüm hayatı değil. 
Tuncay : Sonuçta o bir asker. 
Ölüm Meleği : Sonuçta o iyi bir asker değil. Sadece ve sadece savaşmayı öğrenmiş biri. Bizim gibi değil o. 
Tuncay : Biz nasılmışız ki ? 
Ölüm Meleği : Mustafa, Sansar, Cumali ve Ferit. 
Asit : Allah rahmet eylesin.. 
Ölüm Meleği : Mustafa ; Savaşmayı öğrenmiş iyi bir askerdi. Fakat zaafı aşktı. Sansar gördüğüm takımımın en iyi çavuşuydu. Zaafı psikopatlığı ve kendine olan güveniydi. Cumali ; Gördüğüm en iyi görev adamlarından biriydi. Zaafı dikkatsizliğiydi. Ferit : En psikopat askerdi şu iki gözümün gördüğü en psikopat askeri geç en psikopat canlıydı. Karın deşen jack gibiydi. İşte dediğim gibi Ateş inde zaafı bir aile. Tek ihtiyacı olan şey bir aile. Bizimle burada savaşmak değil. Aklı hep Berna da ve çocuğunda olacak ve bize bir faydası olmayacak. Sonu ise Mustafa Sansar Cumali ve Ferit gibi olacak. 
Asit : Bizimde zaaflarımız var. 
Ölüm Meleği : Evet var herkesin zaafları var fakat ikinizin zaafları sizi öldürecek kadar güçlü değil. O yüzden sizden ricam Ateş i korumanız. 
Asit : Özür dilerim ama ben sizin yanınızda kalacağım. 
Tuncay : Kusura bakma kanka ama çocuk korumak veya çocuk bakıcılığı yapmak için biraz fazla genç ve yakışıklıyım. 
Ölüm Meleği : Sizi Ateş i korumanız için DxN e gönderiyorum bu bir emirdir. Sizi çağırdığımda tekrar geleceksiniz. 
Asit : Çağıracak mısınız ?  
Ölüm Meleği : En kısa zamanda.. 
Asit : Peki ya Mirza ve Sebastian ? 
Ölüm Meleği : Onlar benle iken korkmanıza gerek yok. Beni öldüreceklerse bile yüz yüze bire bir savaşırlar en azından benle. Zaafları onurlarıdır. 
Asit : O yönde sormadım. Sizinle mi hareket edecekler. 
Ölüm Meleği : İsterlerse evet. 
Asit : Sizi pek dinleyen ikili değiller. 
Ölüm Meleği : Beni dinlemiyorlarmış gibi gözükebilirler fakat beni dinlerler. Emin olun beni dinlerler. 

Düğüne 1 Saat kala ... 

Bütün düğün hazırlıkları bitmişti. Doktor Deniz ve Ölüm Meleği Şahit olacaktı. Kenan odasından olan biteni izliyordu.. Ellerini yumruk yapmış. Dişlerini sıkıyor ve kendi kendine Eğlenin bakalım eğlenin.. Ben de sizinle eğleneceğim diye içinden geçiriyordu.. 







yağmur fırtına kar tipi.. 


--


2 yorum:

  1. Tamam, geçen bölümde sorduğum sorunun cevabını baştaki resimde almış bulunuyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide izledim. Fakat ben dizi çekmediğim için resim sıkıntısı çekiyoruz. o yüzden de sağda solda bulduklarımı koyuyorum. Fakat kill bill deki hattori hanzo kılıcı ile bir alakası yoktur. İlgin için çok teşekkür ederim. Ilgın.

      Sil