uyarı

Lütfen Dikkat. Mause ile aşağı inme sorunu yaşıyorsanız ; klavyenizdeki yön tuşları ile aşağıya inerek kitabı okuyabilirsiniz. Tarayıcınız Google Chrome ise böyle bir sorun yaşayabilirsiniz.
Site Yönetimi bu aksaklıktan dolayı sizlerden özür diler.
Eser Kanunu Koruma Yasasından : Bu Eser Yazar Tarafından İzin Alınmadan Başka Bir Yerde Yayınlanamaz. İsimler Ve Kişiler Değiştirilip Kopyalanamaz. Eserin İzinsiz Yayınlandığı Takdirde Yayınlayan Kişiler Hakkında Yasal Yollara Başvurulacağını Beyan Ederim.

Romanın Son Haberlerini Almak İçin www.facebook.com/zombilerindunyasi sayfasından bizleri takip edebilirsiniz.

İLETİŞİM : zombilerin.dunyasi@gmail.com

4 Şubat 2012 Cumartesi

02 Mart 2010 10. Bölüm Davetsiz Gelen



Mustafa Pelin i gömmüştü. Ölüm Meleği odasından dışarı çıkmıyordu. Ferit ti gömdüğünden bu yana içiyordu. Elleri üstü başı çamur içindeydi. Umursamıyordu artık hiç bir şeyi. Bütün umudunu kaybetmiş gibiydi.. Ferit onun ellerinde büyümüş. Ellerinde ölmüştü. Umursamıyordu hiç bir şeyi artık.. 
Yaşamak ta ölmek te umurunda değildi.. Hiç bir şeye inancı kalmamıştı. Kimseyi görmek istemiyordu. Hiç kimseyi.. 


Bu sırada Asit ile Damla ; Asit in odasında baş başalardı.. 


Damla : Ablamda ne buluyorsun ?
Asit : Bilmem. Bir şey bulmuyorum. 
Damla : Neden onunla berabersin ?
Asit : Öyle gerekti. Özel bir isteğim değil. Yada tercih sebebim de değil. 
Damla : Sence ben mi daha güzelim.. Ablam mı ? 
Asit : Sen daha güzelsin.. 


Asit Damla yı dudaklarından öpüyordu.. Minicik eteği ile kalbi pır pır etti kızın. Ama cesaret edemediği için Asit in odasından kaçtı.. Asit ise arkasından tebessüm etmekle yetindi.. 


Berna ile Ateş Artık ilişkilerini artık saklamıyorlardı.. 


Arzu : Abi bunun olmasına nasıl izin verirsin ? 
Kenan : Berna nın sürtüklüğü.. 
Arzu : Abi sen bu olayı gördün ve hiç bir şey olmamış gibi mi davrandın ? 
Kenan : İkisini birden vuracaktım da.. 
Arzu : Vur da Ateş in abisi de seni vursun.. 
Kenan : Denedim zaten.. Ölüm Meleği engelledi. Nereden çıktı bilmiyorum.. 
Arzu : Tam rezalet.. 
Kenan : Ne diyim ..
Arzu : Sakın kendine bir şey yapma dik dur.. 
Kenan : Ne yapayım.. Adamlar katil.. Zombiler den kaçtık bunlara yakalandık.. Zombiler yağmur bunlar ise dolu.. Seni ve kendimi riske atamam.. 
Arzu : Haklısın abi.. 
Kenan : Ölüm Meleği ile aranda ne var ?
Arzu : Hiç bir şey yok abi.. 
Kenan : Olmasında zaten. Katil kardeşlerle işin olmasın.. 


Berna ile Ateş Aşkları yeniden alevlenmişti. Her dakikalarını birlikte geçiriyorlardı.. 


Berna : Aşkım burada ne kadar daha zaman kalacağız ? 
Ateş : Gittiği yere kadar 
Berna : Buradaki insanlar sizi sevmiyorlar sizden korkuyorlar 
Ateş : Farkındayım. Ama yapabileceğim de hiç bir şey yok bu konuda. 
Berna : Sürekli baskı altındayız burada. 
Ateş : Napalım Berna Nereye gidelim ? Var mı ? Bir fikrin
Berna : Şu an için yok ama olursa paylaşırım. 
Ateş : İyi olur canım paylaş tab ikide.. Olursa iyi bir fikrin neden olmasın değerlendiririz. 
Berna : Aşkım şu Kenan ı ne yapacağız ? bizi rahat bırakmayacaktır. 
Ateş : Eğer bir daha yanımıza yaklaşır ise öldürürüm. 
Berna : Sana bir şey yaparsa dayanamam.. 
Ateş : Yapamaz bana bir şey merak etme sen.


Tuncay ve Sansar ise  el ele tutuşan çift Ateş ile Berna ya bakıyorlardı yemekhane nin camından.. 


Tuncay : Bu kız bizim sonumuzu getirecek Sansar.. 
Sansar : Haklısın. Bu kız bizim sonumuz olacak banada öyle geliyor. 
Tuncay : Ölüm Meleği nerede ? 
Sansar : Odasındadır. Kapısı kapalı kimseye cevap vermiyor. Ferit ti öldürdüğünden beri kimseyle de konuşmuyor. 
Tuncay : Her şeyin sorumluluğu onun üstünde omuzlarına çok biniyoruz. 
Sansar : Napabiliriz ki ? 
Tuncay : Bilmiyorum ama kardeşi bile onu zor durumda bırakacak hareketler peşinde. o bile düşünmüyor . 
Sansar : Herkes kendi derdine düştü burada. 
Tuncay : Ölüm Meleği de içine kapandı artık zor çözülmeye başladık daha birinci ayımızda. 
Sansar : Evet çözülmeye başladık. 
Tuncay : Bilmiyorum artık ne olacak sonumuz.. 


Günler günleri kovalıyordu. Hiç bir şey eskisi gibi olmadan devam ediyordu. Hayat tan günler eksilirken.. 
Ölüm Meleği Tek başına kendi halinde koşuyor bütün dünya yok muş gibi davranıyordu. Serseri Ferit in ölümü onu derinden etkilemişti. Bir çok olay görmüştü ama sanırım sevdiği birini kendi eliyle öldürmesi daha da yaralamıştı onu. Asit ise Fulya ile Damla arasında git geller yaşıyordu. Sonunu düşünmeden ikisini de kendine yavaş yavaş aşık etmeyi başarmıştı. Ateş ile Berna Aşkı tam gaz gidiyordu. Mustafa Ölüm Meleği ni silmişti. Kendi başına takılıyor içiyordu sürekli. Durmadan içiyordu. Bir köşe başında sızıp kalıyor Tuncay ve Sansar onu yatağına yatırıyordu. Tuncay ise Dilara ile muhabbeti iyice koyulaştırmıştı. Sansar ise Dilara nın kuzeni Bukette abayı yakmıştı. Bukette Sansar'a karşı ilgisiz değildi. 



11 Mart 2010 Saat Sabah 05:21 


Asit : Bir helikopter geliyor  
Ölüm Meleği : Ciddimisin. 
Asit : Evet ciddiyim piste inmek üzere şu anda. Baksak iyi olacak. 
Ölüm Meleği : Herkes Dikkatli olsun. Ekibi uyandır.. Silahlarını al. 
Asit : Tamamdır. 


Askeri helikopter avluda boş bir yere inmişti. İçinden 10 tane yüzleri kar maskesiyle örtülü asker ve bir tane siyah takım elbiseli adam indi. Ölüm Meleği Asit Ateş Tuncay ve Sansar ise Silahlarını helikoptere doğru doğrultmuşlardı. Bu sırada Siyah takım elbiseli adam ellerini yukarı doğru kaldırıp Psko soldiers in yanına doğru gelmeye başladı. 


Siyah Takım Elbiseli Adam : Psko Soldiers tan Teğmen Ölüm Meleği Kod Adlı Araf Eniz i arıyorum . 
Ölüm Meleği : Benim. 
Siyah Takım Elbiseli Adam : Sizi üstümüze davet etmek istiyoruz. 
Ölüm Meleği : Neden ? 
Siyah Takım Elbiseli Adam :  Komutanımız sizinle görüşmek istiyor. Sadece sizinle. 
Ölüm Meleği : Komutanın beni çok görmek istiyor ise gelsin kendi görüşsün. Ben onun ayağına gitmeyeceğimi bilmelisin. 
Siyah Takım Elbiseli Adam : Zamanında sizde asker olduğunuz için
Ölüm Meleği : Ben emir almayı bıraktım. 
Siyah Takım Elbiseli Adam : Sizi tanıyoruz Teğmen . 
Ölüm Meleği : Eksik tanıyorsunuz beni . Emir almayı bıraktım. Eğer çok istiyor ise kendi görsün beni. Ben kimsenin ayağına gidemem.


Bu sırada  Siyah Takım Elbiseli Adam kafasının arka tarafında namlunun soğukluğunu hissetti. Ölüm Meleği diye konuştuğu adam Asit ti. Ölüm Meleği Siyah Takım Elbiseli Adam a adamlarına söyle silahlarını atsınlar dedi. Siyah Takım Elbiseli Adam bir hata yapıyorsun. Bunun bedelini sana ödetirim. Ölüm Meleği bu duyduğum kaçıncı tehdit sıkıldım tehditlerinizden. Üçe kadar sayacağım yoksa adamların yerden beynini toplarlar. Siyah Takım Elbiseli Adam kravatını gevşetti. indirin silahlarınızı diye emir verdi. Asit Ateş ve Sansar adamların silahlarını aldılar. Ellerine arkadan kelepçe taktılar. Helikopter pilotunu da etkisiz hale getirmişlerdi. 
Ölüm Meleği Siyah Takım Elbiseli Adam'a da kelepçe taktı. Sakıncası yoksa sen ben Tuncay gideceğiz nereye gidiyorsak. Siyah Takım Elbiseli Adam ama . 
Ölüm Meleği : Aması maması yok. Asit : 48 Saat içinde gelmezsek gittiğimiz yeri havaya uçurun yaşayan yürüyen hiç bir şey bırakmayın diye emrini verdi. 
Helikopterde zaten koordinatlar ve rota kayıtlıydı. Helikoptere Ölüm Meleği , Tuncay Siyah Takım Elbiseli Adam ve Ateş binerek yükseldiler. 


45 Dakika kadar uçtuktan sonra İstanbul Anadolu Yakası  Mortem Üstüne gelmişlerdi.    


Siyah Takım Elbiseli Adam ı kolundan tuttu Ateş. 
Ölüm Meleği Helikopterden indi. Askerlerin meraklı bakışları altında yürümeye başladı. O sırada durumu fark eden askerler alarma geçti ve Ölüm Meleği ne silahlarını çevirdiler. Komutanınız beni arıyormuş onunla görüşmeye geldim dedi. Üst teğmen Nil Askerlere indirin silahlarınızı. Buyrun buradan diyerek yolu gösterdi. Güvenlik taramalı kapılardan geçtikten sonra Albay ın odasına girdiler. 


Albay : Oturmaz mısın ? 


Ölüm Meleği Albay ın masasının sağına oturdu. Albay ın masasının üstünde bulunan purolardan bir tane aldı ve yaktı. 


Albay : Üst teğmenim bize biraz müsaade edermisin.
Üsteğmen Nil : Emredersiniz Komutanım. 
Albay : Nasılsın iyi misin ? 
Ölüm Meleği : Beni buraya halimi hatırımı sormak için çağırdıysanız bir telefonunuz yeterlidir. 
Albay : Hayır onun için tab ikide çağırmadım . 
Ölüm Meleği : Sadet gelsin o zaman. Albay. 
Albay : Bunca yıl ülkene hizmet ettin. Büyük başarılar kazandın. Ekibindeki diğer arkadaşlarda öyle. İşin gerçeği sizin gibi askerlere burada ihtiyacımız var. Alfa - Star grubuyla da başımız tamamen dertte. İzmir in kontrolünü tamamen onlar aldı. Bütün askerlerimiz ya onların tarafına geçti yada öldürürdü. İzmir e gidince karşılaşmışsın. 
Onları yok etmek için sana ihtiyacımız var. 
Ölüm Meleği : Bir nevi bana orospu çocuğu ol diyorsun ? Sonra da burada rahat et diyorsun ? 
Albay : Hayır öyle bir şey demiyorum. Ülkene hizmet et diyorum. 
Ölüm Meleği : Ben ülkeme yeterince hizmet ettim. 
Albay : Hizmet ölene kadardır bizim gibi adamlar için. Seni kimse istemezken ülken himayesine aldı. Yetiştirdi büyüttü. Sana savaşmayı öğretti. Borcunu bir avuç sivili yanında tutup paralı askerlik yaparak mı ödüyorsun. 
Ölüm Meleği : Ben ülkeme borcumu fazlasıyla ödedim. Bütün gençliğim ülkeme hizmet ederek geçti. Borcum filan yok. Alfa - Star beni hapse atmadı. Alfa - Star bu zombileri dünyaya salmadı . Alfa - Star yaşamak için varlar.. 
Albay : 200 den fazla askerin olacak. Rütbende yüzbaşı olacak. Burada erzak sıkıntısı olmadan sen ve askerlerin devam edecekler.
Ölüm Meleği : İstersen rütbemi genel kurmay komutanı yapın. yada kara kuvvetleri komutanı yapın fark etmez. Benim ülkeme borcumu fazlasıyla ödedim. Artık kendim için çalışıyorum. 
Albay : Burada tedavi var. Bizim için hiç bir anlam ifade etmiyorsun ama genede ukalalığın canımı sıkıyor. Adamlarına emir ver. Alfa - Star ın tek bir üyesi kalmayınca serbestsin. 
Ölüm Meleği : Hiç tavsiye etmem. beni almaya gelen adamın o kadar salaktı ki üstüne 40 kilo c4 patlayıcı yerleştirdim yok demedi. Tek düğmeye basmama bakar. Her taraf Fener e döner ışıl ışıl olur. Ben buradan gidiyorum. adamlarını helikopter ile gönderirim. Memnun oldum albay.
Ayrıca o tedaviyi de istiyorum hemen ! 
Albay : Tedavi filan yok.. 
Ölüm Meleği : İyi tedavi filan yoksa..  O zaman burası yakar top a döner. Yansın zaten millet te ısınsın.. havalar soğuk kar kış kıyamet yağmur.. 


Ölüm Meleği C4 ün kumandasını eline aldı. Kırmızı tuşa baş parmağı gitti.. 
O sırada Albay tamam .. 
Ölüm Meleği : Aferim . Tam Albay olacak adamsın. Bunu üstlerine rapor edeceğim. 


Albay Üst Teğmen Nil i çağırdı. Ölüm Meleği ne Serum un Pan zehiri olan aşılardan altı tane verin ve nasıl kullanılacağını anlatın ! Üst Teğmen Nil Ölüm Meleği ni Laboratuvar a götürdü. Laboratuvar  da bir doktor anlatmaya başladı : 
Bir zombi tarafından ısırılan yada kan yoluyla bulaştığını düşündüğün kişiye 24 saat içinde bu aşıyı yapmak zorundasın. Eğer ki 24 saat içinde yapmazsan zombiye gene dönüşecektir. Ayrıca Ölen bir insan'a bu aşıyı yaparsan gene fark etmez zombiye dönüşecektir. 
Ölüm Meleği : Anladık. Üst Teğmen Albay ın yanına gidelim de bir teşekkür edeyim. 
Üst Teğmen : Peki. 


Ölüm Meleği : Teşekkür ederim Albay. Sizide üstümüze bekleriz. 
Ölüm Meleği arkasını döndü ve kapıdan çıktı. Albay masaya elini vurup Allah kahretsin diyebildi. O sırada üsteğmen Nil içeri girdi. Albay ım ne emredersiniz ?
Albay : Bırakın gitsinler. Adam sandığımızdan daha akıllı. 
Üsteğmen Nil : Ondan sonra bir operasyon yapacak mıyız ? 
Albay : Hayır yapmayacağız şu an için. Yapacağımız bir operasyonda kaybedeceğimiz zararı üstlerime açıklayamam. İzmir de Alfa-Star ile başımız zaten büyük belada..
Üsteğmen Nil : Emredersiniz Komutanım. 


Ölüm Meleği : Tuncay gidiyoruz helikopteri hazırla. 
Tuncay : Her türlü gidiyoruz. 
Ateş : Ne oldu abi ? 
Ölüm Meleği : Daha sonra anlatırım. 
Siyah Takım Elbiseli adamı da alıp orada uzaklaştılar. 


Aynı gün akşam üzeri Psko Soldiers kantinde buluştu. Mustafa da vardı kantinde. 


Ölüm Meleği durumu anlattı. Adamlar ciddi. 
Sansar : Alfa - Star ı öldürelim hepsini orada paşa paşa yaşarız. 
Asit : Öldürelim Öldürmesine de ama burasıda özel bir sığınak sonuçta. 
Tuncay : Asit doğru söylüyor. Burası deşifre oldu artık burada pek güvende olduğumuz söylenemez. 
Ölüm Meleği : Asit bir tane adayı zombilerden temizlemek için nelere ihtiyacımız var ? 
Asit : Zor olur patron. İstanbul 'un yüzde 0,1 i bile adaya gitse 15 bin zombi yapar. Nasıl temizleyebiliriz ki ?
Sansar : Keşif yapalım bence. Adaları helikopter ile yukarıdan izleyelim eğer zombiye rastlamazsak ta pistlerine inelim bakalım fazla ortalıkta zombi yoksa temizler orada daha güvenli bir şekilde yaşarız. Ama erzak sıkıntımızı ne yapacağız ? 
Asit : Onun içinde gemi lazım. Gemiye nasıl erzak getireceğiz ? nasıl yükleyeceğiz.Kuru yük gemisi bulmamız gerekiyor fakat onuda nerede bulabiliriz veya varmıdır dolu kuru yük ? Ayrıca dışarıda bizi yemek isteyecek bir sürü zombi var 
Mustafa : Tarımla toprakla uğraşsak ? yapamaz mıyız bir şeyler ? 
Ateş : Yaparız tab ikide.. Neden yapmayalım..
Sansar : Alfa-Star ı öldürelim. Paşa Paşa Mortem de yaşayalım.. 
Mustafa : Alfa - Star ta Ölüm Meleğinin dostları var. Ölüm Meleği olmadan da onlara yaklaşmamız imkansız. Her yer tuzak..
Asit : Önce şu tutsak aldığımız adamlara ne yapacağımıza karar verelim ondan sonra gerekeni yaparız. 
Ölüm Meleği : Ver helikopterlerini silahlarını tamamen boşalt yolla. 
Asit : Helikopter lazım olmaz mı bize ?
Ölüm Meleği : Bir pilotumuz var . Ve bizim helikopterimiz daha büyük onlarınkinden boş ver gönderelim gitsinler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder